Hoe hebben we het aangepakt?
Door het maken van een infographic kun je jouw informatie visueel maken met een combinatie van tekst en beeld. Hiermee kun je jouw informatie op een aantrekkelijke manier aan je doelgroep overbrengen.
Als eerste zijn we in gesprek gegaan met 2Bfound. Tijdens dit gesprek bespreken we altijd de wensen van de klant en proberen we een zo goed mogelijk advies te geven. Het voordeel in deze opdracht was dat er al een Blog bestond, hierdoor konden we als snel de belangrijkste punten op papier zetten die in de Infographic voor moesten komen.
Hierna zijn we aan de slag gegaan met verschillende concepten. We vinden het belangrijk om de klant vanaf moment één mee te nemen in het proces, dit doen we door elkaar continu op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Wanneer ons eerste concept af was stuurde we die meteen op naar de klant met de vraag om feedback te ontvangen. Aan de hand van deze feedback kwamen we steeds dichterbij de wensen van de klant. Het houden van goed contact tijdens dit proces is enorm belangrijk, mede hierdoor zijn we tot dit mooie resultaat geleid.