FactorInck

FactorInck (logo)

Nooit meer wachten op je geld; dat is waarmee FactorInck zich profileert. FactorInck neemt het debiteurenbeheer van vele ondernemers over zodat zij zich bezig kunnen houden met dingen waar ze echt goed in zijn. Om leads te genereren klopte Mark van Dijk bij 2Bcontent aan met de vraag of wij een toffe whitepaper konden maken. De whitepaper zal via LinkedIn advertenties als gratis download aangeboden worden.

Omdat adverteren op LinkedIn duur is in vergelijking met andere social media kanalen, was het aan ons de taak om een mooie, informatieve whitepaper te maken waarmee FactorInck zicht onderscheidt ten opzichte van concurrenten.

Hoe hebben we het aangepakt?

Om te beginnen is de tekst geschreven door een onze ervaren tekstschrijvers. Op basis van een interview en input die FactorInck gegeven heeft, zijn onze tekstschrijvers aan de slag gegaan. Nadat de eerste tekst was geschreven, is er geschakeld met FactorInck om feedback te ontvangen over de geschreven teksten. Dit doen wij omdat wij het heel belangrijk vinden om de klant mee te nemen in het proces van het ontwikkelen van een whitepaper. Zo zorgen we dat wij samen met de klant op één lijn zitten.

Impresse whitepaper FactorInck
whitepaper tekstbureau

“De input van de klant samen met onze ervaring in contentmarketing heeft tot een mooie en informatieve whitepaper geleid”

Contentspecialist – Richard Hooghiemstra
Impressie whitepaper

Nadat de whitepaper af was, hebben we ook ook een LinkedIn advertentie gemaakt. Met een pakkende tekst, een mooie foto van de whitepaper en een call to action button (gratis download) is deze klant klaar om leads te gaan genereren met de whitepaper.

Reactie van de klant:

Mark van Dijk FactorInck

Met 2Bcontent hebben we een goede partner gevonden die onze boodschap op een pakkende en heldere manier kan verwoorden. Ze verstaan de kunst om in korte tijd met het stellen van een aantal goede vragen, de kern van je bedrijf te raken. Uiteindelijk is het doel van een whitepaper om je klanten op een duidelijk manier uit te leggen wat je voor ze kunt betekenen. Dat is goed gelukt!

Gerelateerde berichten

hoe schrijf je een whitepaper tips
11-09-20

Hoe schrijf je een goede whitepaper? 5 tips & tricks

Een whitepaper is een sterke marketingtool. Maar hoe schrijf je een goede whitepaper en hoe zorg je ervoor dat het een echt marketingkanon wordt? Wij delen 5 handige tips! Lees meer
hoe maak je een infographic
19-08-20

Hoe maak je een infographic? 5 tips en handige tools

Een infographic bied veel voordelen ten opzichte van een afbeelding met tekst. Wat is een infographic eigenlijk precies en hoe maak je een goede infographic? Wij vertellen het je in dit artikel. Lees meer
Ook leads genereren met een informatieve whitepaper?

Neem vrijblijvend contact op!

Contactformulier
Bezig met versturen